22 במאי 2016

הסכמים ב"כפר הגלובלי"


העולם במציאות של היום נקרא "כפר גלובלי" , כל אדם יכול לדעת מה קורה בקצה השני של העולם וכל אדם יכול לתקשר, להתערב, לסחור ולעסוק בקצה השני של העולם. המשמעות הפיזית של ארץ המגורים כבר כמעט חסרת חשיבות מבחינת תקשורת, ישנן טכנולוגיות רבות המאפשרות לנהל ישיבות עם אנשים בכל העולם באיכות גבוהה כל כך הנותנת תחושה שכולם נמצאים באותו החדר. במקרים ספציפיים כאשר הנוכחות הפיזית נדרשת ניתן פשוט לעלות לטיסה שתיקח אותך לכל מקום בעולם.
הכפר הגלובלי יצא מציאות של סחר בינלאומי מכל הסוגים, נדל"ן, הייטק, מזון, טקסטיל, צעצועים ועוד. אפילו השפה אינה מחסום, בקלות רבה ניתן למצוא באינטרנט תרגום מעברית לאנגלית או לכל שפה אחר בה אתם מעוניינים לתקשר.



בכפר הגלובלי מבחינת תקשורת הגבולות נהיו כמעט חסרי חשיבות, אולם חשוב לזכור שכאשר מבצעים עסקים במדינות זרות יש חשיבות לחוקי המדינה ולשפת ההסכמים. חשוב מאד לדעת את חוקי המדינה בה אתם מעוניינים לסחור, מיסים, מכס, תובלה ועוד. חובה שכל עסקיכם יהיו מגובים בהסכמים בשפת המקור.

תרגום הסכמים


בעוד שבתקשורת בין אנשים אפשר להיעזר באינטרנט לתרגום, כאשר מתרגמים הסכמים וחוזים התרגום חייב להיות מקצועי אצל עו"ד המתמחה במונחים המתאימים. ישנם משרדים בעלי התמחות ספציפית בתרגום מעברית לאנגלית ולשפות אחרות. בכדי שלתרגום יהיה תוקף חוקי בחו"ל יש צורך באישור נוטריוני, הנוטריון כורך את האישור עם המסמכים ובכך נותן תוקף לתרגום. חשוב לדעת שישנן מדינות שאינן מסתפקות באישור נוטריוני ודורשות גם אישור אפוסטיל. לכן, חשוב מאד לבדוק את חוקי המדינה אליה מיועד ההסכם.


אישור אפוסטיל הינו אישור הניתן ע"י משרד החוץ ונותן תוקף חוקי לתרגומים. מדינות רבות דורשות את האישור הנ"ל בנוסף לאישור הנוטריוני. משרדים המתמחים בהסכמים, תרגום מעברית לאנגלית, סחר בינלאומי ועוד יוכלו גם לסייע לכם להשיג אישור אפוסטיל בקלות ובמהירות.

ללא קיצורי דרך


הכפר הגלובלי פותח אופציות נפלאות לסחר ולעסקים, אולם חשוב מאד שלא תתפתו ולא תשכחו שזול עלול לעלות לכם ביוקר. בידקו היטב את חוקי במדינה בה אתם מעוניינים לעשות עסקים, בידקו שלאחר המיסים וכל הנלווים העסקים עדיין משתלמים לכם וגבו הכל בהסכמים ובתרגומים מקצועיים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה