5 ביוני 2010

תרגום נוטריון לאנגלית של מסמכים לחו"ל





על מי שמעוניין לייסד חברה, לפתוח חשבון בנק, או להתקבל לאוניברסיטה בחו"ל, לפעול בהתאם לדרישות הפורמאליות הנדרשות ע"י המדינה הרלוונטית, ולעיתים להגיש מסמכים שונים המלמדים על זהותו או מגוריו בישראל. על מסמכים אלו, כגון חשבונות חשמל, עירייה, טלפון, תעודות בגרות, תעודות הסמכה שונות וכיוב', יש לקבל תרגום נוטריוני, קרי לעבור תרגום מעברית לאנגלית, ועל נוטריון ישראלי הבקיא בשתי השפות לאשר את נכונות התרגום לאנגלית. 

קרא עוד...


תרגום נוטריוני של מסמכים להוכחת זהות ותושבות
תרגום נוטריוני של תעודת זהות ישראלית מלמד על ההכרה של מוסדות המדינה בזהותו ובאזרחותו של מי שנושא אותה ותמונתו מופיעה בה. 
תרגום נוטריוני של חשבון ארנונה, חשבון חשמל, וחשבונות טלפון, יסייע להוכחת תושבות ומגורים בישראל. הנחת המוצא הינה כי אדם לא יהיה רשום כבעל חשבון לתשלומם, אם אינו מחזיק נכס בפועל. לפיכך יש במסמך זה כדי להעיד על תושבתו ולמצער מגוריו של אותו אדם בכתובת המופיעה בחשבון.

תרגום נוטריוני של מסמכים להוכחת לימודים
ועדות הקבלה של אוניברסיטאות בחו"ל בוחנות קריטריונים ומסמכים רלוונטיים כחלק מהקבלה למוסד הרלוונטי. 
על מנת להתקבל ללימודים במוסדות להשכלה גבוהה בחו"ל יש לעבור מבחנים המשמשים את המוסדות הללו לסינון הסטודנטים המתאימים וכן להמציא תרגום נוטריוני לתעודת בגרות ו/או למסמכים נוספים המתורגמים מעברית לאנגלית, ומאושרים ע"י נוטריון כדי להעיד על נכונות התרגום. בחלק מהמקרים יהיה צורך לאשר את המסמך הנוטריוני הרלוונטי באמצעות אפוסטיל, וגם לכך דואג הנוטריון. 
כך למשל, על בוגרי תארים מתקדמים להמציא בנוסף לתרגום נוטריון של תעודת הבגרות, גם תרגום נוטריון של תעודות תואר ראשון או שני של המוסד להשכלה גבוהה הרלוונטי בישראל. 
בחלק מהמקרים ניתן ואף רצוי לצרף לטופסי הקבלה ולתעודות הנ"ל (תעודת בגרות, תעודת תואר), גם מסמכים נוספים. אלו יכולים להיות תעודות הסמכה שונות כגון תעודת רופא, תעודת רואה חשבון, תעודת עורך דין, אישור על סיום קורס תכנות, ותעודות אחרות כיוב', המעידות על הסמכתו ו/או ניסיונו של המועמד, כמו גם המלצות שונות. על מנת שתרגום מסמכים אלו מעברית לאנגלית יהיה מוכר ע"י האוניברסיטה המבוקשת, יש לקבל אישור נוטריון גם לתרגום של מסמכים אלו. 

עלות תרגום נוטריוני מעברית לאנגלית
עלות אישור נכונות התרגום ע"י נוטריון נקבעת בתעריף נוטריון המתפרסם ע"י משרד המשפטים, והוא מחייב. התעריף מתעדכן כיום 1 לינואר של כל שנה קלנדרית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה