27 בינואר 2010

תעריף שכר נוטריון


שכר נוטריון נקבע מכוח חוק הנוטריונים, התשל"ו-1976 במספר תקנות;

1. תקנות הנוטריונים (שכר שירותים), תשל"ט-1978; הקובעות את השכר שישולם ע"י מקבל שירות נוטריוני לנוטריון בישראל. ראה תעריף נוטריון.
2. תקנות הנוטריונים (שכר שירותים נוטריוניים הניתנים בבית המשפט), תשל"ח-1977; הקובעות כי אם מינה שר המשפטים עובד מדינה הממלא תפקיד בבית-משפט להשתמש בסמכויות נוטריון, יגבה אוצר המדינה בעד השירותים שאותו עובד יתן מכח מינויו, את השכר שנקבע למתן שירותים אלה בתקנות הנוטריוניים (שכר שירותים) תשל"ז-1977.
3. תקנות הנוטריונים (שכר שירותים בנציגויות בחוץ לארץ), תשס"ח-2008; הקובעות את השכר שישולם ע"י מקבל שירות נוטריוני למדינה, בגין שירות נוטריוני שניתן לו ע"י נציג דיפלומטי ונציג קונסולרי של ישראל בחוץ לארץ.

התעריף הנוטריוני מתעדכן מדי שנה ב"הודעת הנוטריונים (שכר שירותים)" שמוציא משרד המשפטים מכוח התקנות הנ"ל, בהתאם לעליית מדד המחירים לצרכן.

תעריף שכר נוטריון קובע את שכר הנוטריון עבור אימות חתימה נוטריוני כגון על יפוי כח, אישור נוטריוני של העתק צילומי, אישור נכונות תרגום נוטריוני, אישור צוואה בפני נוטריון, אישור שפלוני נמצא בחיים (אישור חיים), אישור תצהיר, העדה של מסמך סחיר, רישום הערה בדבר ביטול ייפוי כח או מסמך אחר, אימות הסכם ממון, וכל פעולה אחרת שנוטריון מוסמך לעשות לפי כל דין.
בגין הכנת מסמך נוסף מאותו סוג, אימות חתימה נוספת על גבי אותו מסמך, אישור לעמודים נוספים, או למילים נוספות באותו מסמך, נקבע תעריף נמוך יותר.

ראה:
תרגום תעודת בגרות
תרגום תעודת נישואין
תרגום תעודת יושר
תרגום תמצית רישום
תרגום תעודת לידה
תרגום פסק דין
תרגום נוטריוני לתעודות נוספות
וראה עוד על שירותי נוטריון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה